LASER1

Laser za meka tkiva

To je uredjaj koji generiše lasersku svjetlost velike snage kojom je moguće vršiti hirurške intervencije bezbolno i komforno za pacijenta. U poređenju sa tradicionalnim alatom, diodni laser se dokazao kao manje agresivan. Ova vrsta lasera ima širok opseg primjene u stomatologiji, kao što su operacije mekog tkiva i tumorne lezije.

Procedure koje su zahtjevale anesteziju, skalpele i šivenje sada se mogu primenjivati beskrvno, pošto laseri koagulišu i kauterišu (zatvaraju ranu) dok sijeku.

no-fear

Kao hirurški instrument, laser pravi izuzetno precizne, beskrvne incizije (rezove). Mnogi pacijenti takodje potvrđuju i značajno smanjenje postoperativnog bola. Eliminacija krvarenja tokom operacije daje stomatologu jasnu preglednost operativnog polja i smanjuje rizik od infekcije za pacijenta. Time se poboljšava proces zarastanja, a samim tim i ubrzava oporavak pacijenta.
Laser se pokazao kao idealno rješenje i u održavanju higijene zuba. Sposobnost lasera da uništi bakterije u parodontalnim džepovima i oslobodi džepove bolesnog i inficiranog tkiva je značajna, ne samo u smislu zaustavljanja razvoja parodontalne bolesti, već kao brza i jednostavna profilaksa.

Procedure u oralnoj hirurgiji uključuju:

• Uklanjanje tumora mekog tkiva
  • Mukogingivalnu operaciju
  • Eksciziju gingivalne hiperplazije
  • Periimplantnu hirurgiju mekog tkiva
  • Izbjeljivanje zuba

Laserski tretmani koriste se za:

• Gingivoplastiku
  • Periimplantitis